Co bych doporučila z mé kosmetické poličky

09.07.2014 11:12

Péče o vlasy

Šampon Schauma s kofeinem-doporučuje se šampony střídat. Já jsem pro. Kdykoli jsem nějaký šampon používala příliš dlouho,přestal být tak účinný. Pokud chcete podpořit zdraví vlasů,můžu doporučit šampon s fyto-kofeinem. Kofein aktivuje vlasové cibulky. Tento šampon se mi zdá jemný,nezatíží vlasy,pěkně je vyčistí. Nemá  kdovíjak výraznou vůni,pění průměrně,ale vlasy jsou po něm hezky nadýchané. Pokud chcete podpořit růst nebo hustotu mohutněji,doporučuji spíše přípravky z lékárny. Vlasy mi jako divé rostly po šamponu Capillan,ten je však k dostání pouze v lékárnách. Capillan nevoní,ale pokud chcete podpořit růst vlasů a jejich hustotu,můžu ho doporučit. Po Cappilanu mi lezly nové vlasy i v tzv. koutech.

Suchý šampon Amica-vřele  bych ho doporučila všem,kterým se vlasy průměrně mastí a chcete prodloužit interval mezi mytím. Suchý šampon má podobu pudru-viz. obrázek s aplikací. Docela pěkně voní. Nutné je ale naučit se s ním zacházet,abyste neměli zapudrované oblečení,pudr jde sice smýt,ale je to pak docela otrava. Sama na suchý šampon nedám dopustit,zvlášť,když vím,že si nemůžu nebo nestihnu umýt vlasy. Vlasy nadýchne a především zmatní,takže nevypadají mastně ani když zrovna mastné jsou. Nevýhodu suchého šamponu spatřuji v tom,že je v podobě bílého prášku,takže aplikace na tmavé vlasy bude vyžadovat větší šikovnost,aby částečky pudru nebyly vidět a nevypadaly ve tmavých vlasech jako lupy. Ve světlých vlasech suchý šampon není vidět. Viditelnosti suchého šamponu ve vlasech lze zabránit důkladnou aplikací,kdy částečky pudru pořádně vmasírujete do pokožky hlavy a rozčešete.

Sprej pro lesk a vyrovnání vlasů Pantene-pokud se vám vlasy od přírody trochu vlní a ne vždy tak,jak byste chtěli a toužíte po rovných hřebících a tomu,aby účes držel rovný tvar a ještě se lesknul,mohu doporučit sprej od Pantene Aqua light pro vyrovnání a lesk vlasů. Mně se na mé neposedné vlnky,které se mi občas na hlavě vytvoří,osvědčil,tedy pokud chci mít zrovna vlasy rovné jako hřebíky,aby nikde netrčely. Pokud je chci ponechat tak,jak jsou přírodně,sprej nepoužívám. Sprej krásně voní a vlasy se po něm navíc úžasně lesknou. Nanáší se na suché vlsy. Co je důležité,tak ho nastříkat rovnoměrně, ze vzdálenosti cca 10 cm a stačí jedna aplikace. Více aplikací by vyvolalo mastný dojem,což byste asi nechtěli vypadat,jakože si ani neumýváte vlasy,mně se to jednou povedlo,takže od té doby zacházím se sprejem s rozumem a vždy aplikuji jen jednou.

Péče o pokožku

sprchový gel Playboy-Play it spicy- tento sprchový gel jsem si zamilovala,protože nádherně voní. Nečekejte lacinou vůni,ale příjemnou orientální vůni koření. Výhodou je,že se tento sprchový gel  dá koupit i lacině např. u Vietnamců. Nedráždí pokožku,ano,už jsem se setkala i se sprchovým gelem,ze kterého mě svědilo celé tělo. U tohoto gelu se toho nebojte.

samohřejivá maska Garnier Pure se zinkem- tato maska je tvořena mořskými řasami,překrásně voní a navíc,když ji nanasete na kůži,ucítíte příjemné teplo,pokožka se po nanasení masky zahřeje,takže maska vám důkladně vyčistí a vytáhne všechny póry,péči o kůži s touto maskou bych přirovnala k zážitku s péčí v kosmetickém salonu,opravdu pleť hluboce vyčistí,navíc si užijete příjemný hřejivý pocit,kůži provoní a nemusíte se bát alergie,mám velmi citlivou pokožku a tuto masku snáším velice dobře,nehledě na to,že odvede opravdu dobrou práci a když mám kůži hodně zanesenou,skutečně ji vyhladí a vyčistí. Zinek obsažený v masce je navíc vhodný pro zdraví pokožky,zejména pro aknózní pleť.

tělové máslo balea mango-máslo má velice příjemnou,svěží vůni a krásně hydratuje kůži,na které vytvoří přirozený mastný film. Nedoporučuji ho používat pouze na čerstvě oholenou pokožku,oholenou pokožku bohužel máslo dráždí. Jinak jej ale mohu doporučit.

 

Jaké produkty z vaší poličky byste doporučili vy?

 

 

 

 

 

 

 

 

Diskusní téma: Co bych doporučila z mé kosmetické poličky

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek