Jak na mastné vlasy

21.07.2014 11:04

Bojujete s mastnými vlasy? V tomto článku popíšu,které přípravky a postupy mi pomohly na podrážděnou kůži hlavy.

Výběr šamponu

Nejméně se mi osvědčily šampony s krémovou konzistencí,např.po Elseve na objem se mi vlasy mastily rychleji,protože má krémovější složení,stejně tak například po šamponu Dove,tyto šampony jsou vhodné spíše na hydrataci a na suché vlasy a používám je tedy spíše v době,kdy se mi vlasy tolik nemastí. Podrážděně pokožka reagovala i na ovocné šampony. Nejlépe se mi osvědčily bylinkové šampony lehké konzistence a především šampony z lékárny. Dobré zkušenosti mám na mastící se kůži s Cappilanem na mastné vlasy s výtažky z myrrhovníku. Vlasy nezatíží,umyje je a také aktivuje jejich růst.

Způsob mytí,péče po umytí a sušení

Na mastné vlasy se doporučuje mýt hlavu vlažnou,nikoli příliš teplou vodou. Horká voda totiž aktivuje vlasové cibulky k tomu,aby produkovaly více mazu. Také není dobré umývat vlasy večer před spaním,na polštáři se nejen pomačkají,ale i zapaří a rychleji se pak zmastí. Opravdu se mi osvědčilo umýt si vlasy až ráno a nechat je volně proschnout nebo vyfoukat studeným vzduchem fénu. Po umytí jsem na ručníkem vysušené vlasy aplikovala lopuchovou vodu,kterou jsem jemně vmasírovala do vlasů. Lopuchová voda obsahuje slabé množství alkoholu,kterým trochu pokožku vysuší,ale ne natolik,aby se podráždila. Navíc její aplikace vyživuje vlasy,je narozdíl od kondicionéru lehké,tekuté konzistence,takže vlasy nezatíží a neplihnou a také aktivuje jejich růst. Lopuchovou vodu lze zakoupit ve kterékoli drogerii i v lékárně.

Denní péče

Na denní péči se mi osvědčil suchý šampon v prášku Amica,který jsem jemně vmasírovala do suchých vlasů, a to den po umytí vlasů. Podařilo se mi tak prodloužit interval mezi dalším mytím. Suchý šampon v prášku dobře vsákne přebytečnou mastnotu. Také se mi osvědčil objemový pudr got 2b,stačí ho 1x nastříkat rovnoměrně do vlasů a vlasy pěkně nadzvedne.

Objemový pudr                                                 Suchý šampon

 

 

 

 

 

Diskusní téma: Jak na mastné vlasy

Titulek: mastne vlasy Vložil: majka Datum: 07.12.2015

každy den mam mastne vlasy aky šampon mam použivať alebo ako mam umyvať vlasy aby my každy den nemastneli

Přidat nový příspěvek