Moje hubnutí-poprvé na konzultaci

14.07.2014 10:47

Tak jsem slíbila,že budu psát o svém hubnutí. Mám za sebou první konzultaci s velice příjemnou paní,výživovou poradkyní. Paní byla milá,ale co jsem dozvěděla o svém těle,uff. Paní sídlí v krásně zařízené kanceláři,do které ale musíte vyšlápnout pěkné schody! Dobrá průprava pro nás tlouštíky:D.
 Konzultace byla docela dlouhá a musela jsem toho hodně prozradit o své nemoci,což nebylo zrovna příjemné,ale společně s paní jsem se dopátrala asi jádra pudla,že ve fázi nemoci počáteční nechutenství,které ji provází,pak vystřídá abnormální chuť na sladké a velká konzumace kávy-dodávám si tak v nemoci chybějící energii. A problém je na světě. Taky už mám za úkol zmapovat 2 dny svého jídelníčku a pěkně popravdě,takže budu muset i uvést to,co jsem už poradkyni prozradila,že si neodpustím ráno kafe se šlehačkou.

A musím víc pít,respektive ne víc na litry,ale pravidelněji a v menších dávkách. Docela se i na tento nový život a hubnutí těším i když vím,že to bude náročné. A mám si pořídit sešit na jídelníčky,tak jsem si ho už aktivně koupila. Jsem zvědavá na příští týden,co se dozvím o svém jídelníčku. Dnes mě nemile překvapilo měření tělesného tuku na takovém speciálním přístroji,který vypadá trochu jako váha,tento přístroj  má po stranách elektrody,které držíte v rukou a měří vám všechny hodnoty v těle(viz. obrázek),pozor na obrázku nejsem já:D!. 

Naivně jsem si podle BMI myslela,že mám jen mírnou nadváhu a přitom je to už docela kritické,jelikož už balancuji na hranici obezity! Bohužel moje tukové zásoby odpovídají věku 41 let. Zajímalo by mě,jak by dopadli někteří tlouštíci okolo mě,oproti kterým jsem ještě hubeňour. Naštěstí nemám v těle nadbytek vody a svalů mám také tak akorát. Tak tato informace mě pro změnu potěšila.

Docela už se těším na změny v jídelníčku,které začnou příští týden. Těším se asi jako se těší prvňáček na to,až bude umět abecedu. Těším se,ale zároveň jsou v tom těšení zahrnuté i trochu obavy,abych to zvládla. Ale budu se snažit.

Tak se směle do toho!

Zítra si začnu mapovat jídelníček a za týden čekejte další report!

 

 

 

 

Diskusní téma: Moje hubnutí-poprvé na konzultaci

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek