Moje hubnutí začátek

09.07.2014 16:13

Rozhodla jsem se zhubnout a pokud možno už opravdu zhubnout a trvale zhubnout. Je to můj nový cíl. Už nechci poslouchat neustále kecy o bříšku,leze mi to tak na nervy,jako málo co. I kdybych zhubla 3 kila,bude to úspěch. Každé kilo dolů bude úspěch.

Aby hubnutí bylo skutečně efektivní,rozhodla jsem se kontaktovat poradnu zdraví-poradkyni přes hubnutí. Na svých stránkách deklaruje,že se NEZAMĚŘUJE na produkty,ale na efektivitu hubnutí-konkrétně na stravovací návyky,pohyb a myšlení.

Jsem zvědavá,zda se dozvím něco nového,když už za to utratím peníze a taky, CO se dozvím,kromě toho,že mám z prášků metabolismus v "kelu". Něco to stojí,zatím jsem projevila zájem o kurz mini,protože na něj můžu čerpat díky členství v klubu pevného zdraví 10% slevy.

Paní je obeznámena s tím,s kým má tu čest,že moje kila NEJSOU z mého jídla,ale z medikace. Z té medikace,která mi na jednu stranu pomáhá a na druhou stranu kvůli ní musím neustále poslouchat blbé řeči o bříšku,které mě už unavují!

První krok je téměř za mnou..ještě úvodní schůzka,uvidím,jak dopadne. Budu sem psát své postřehy a jak se mi daří nebo nedaří.

Můj cíl je dosáhnout na normální bmi,teď mám bmi MÍRNOU (schválně pro ty,co mě pořád terorizují řečmi o bříšku),nadváhu.

V současné době moje váha stojí,když srovnám svůj jídelníček s průměrem,tak skoro nežeru,ale STOJÍ! Mám 80 kilo na 171 cm.

Doufám,že po skončení kurzu zhubnu aspoň 3 kila. To je minimální limit,který si chci dát jako startovní.

Čtenáři blogu,držte palce. Budu psát o tom,co jsem se dozvěděla,jak hubnu a jestli se mi to daří.

 

 

 

Diskusní téma: Moje hubnutí začátek

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek