Ze starého trička stylová noční košile

21.10.2014 14:29

Rozhodla jsem se zabavit a využít starého nenošeného trička k inovaci-k výrobě stylové noční košile.

Jak jsem postupovala a jak to dopadlo?

1) vzala jsem staré jednobarevné volnější tričko

2) vybrala jsem motiv-Mikymause,který jsem si vytiskla barevně na papír A4

3) motiv jsem vystřihla

4) koupila jsem za 89 Kč základní barvy na textil-potřebovala jsem především černou

5) vystřižený obrázek jsem zčásti obkreslila,zčásti sama domalovala podle tištěné předlohy

6)tričko nechám uschnout a zažehlím

A mám  pěkné spací triko:) za pouhých 89 Kč.

Tričko-před malováním                                                                                    Tričko po malování

   

 

Diskusní téma: Ze starého trička stylová noční košile

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek